دسته‌ها
اخبار

ابعاد فرش + نکات مهمی که قبل از انتخاب ابعاد فرش ماشینی باید بدانید!

ابعاد فرش + نکات مهمی که قبل از انتخاب ابعاد فرش ماشینی باید بدانید!

اگر به دنبال بهترین پوشش کفی برای ساختمان خود هستید، توصیه می‌کنیم که بهترین انواع فرش را با قیمت مناسب از همین فروشگاه تهیه کنید. شما می‌توانید فرش‌های ۱۲۰۰ شانه را به شکل دست‌بافت و ماشینی نیز مشاهده نمایید. البته می‌توانید با توجه به بودجهٔ در اختیار خود، مناسب‌ترین و بهترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید.

  • رسیدیم به یکی دیگه از مهم ترین پارامتر های تعیین کننده ارزش فرش ماشینی.
  • این شرکت فرش، در طی سال ها فعالیت خود توانسته است در تولید فرش های 1500 شانه کاشان، فرش 1200 شانه کاشان، فرش 1000 شانه، فرش 700 شانه از پیشرفته ترین دستگاه های بافت دنیا و از دانش متخصصان مجرب بهره گیرد.
  • از آنجایی که فرش های کناره ماشینی در فضا های مانند آشپزخانه ها، گوشه های منزل، راهروها، راه پله ها یا فضاهای ورودی قرار می گیرند همواره در معرض آلودگی، خاک گرفتگی، لکه و کثیف شدن می باشند.
  • فرش‌های دست بافت گونه علاوه بر طرح بسیار زیبا تراکم بالاتر و جنس نرم‌تری دارند و برای کسانی که نشستن روی فرش را ترجیح می‌دهند بسیار مناسب‌اند.

البته گفتنی هستش که قابلیت بافت محصولات 1200 شانه به صورت سفارشی هم وجود دارد. اگه به دنبال خرید فرش 1200 شانه سایز سفارشی هستید می توانید قیمتش رو از طریق پشتیبانی سایت استعلام بگیرید. ( البته نحوه محاسبه ابعاد دلخواه رو هم در ادامه برای شما قرار میدیم ). توجه داشته باشید که قیمت فرش 1200 شانه با توجه به ابعاد آن ، نرمال و برجستگی داشتن تعیین می گردد. همانطور که مشخص است فرش های گل برجسته به علت استفاده از نخ هایبالک از قیمتی بالاتر برخوردار هستند و تفاوت قیمتی بین 150 الی 250 هزار تومان با نوع نرمال دارند. نمایندگی فروش فرش 1200 شانه واقعی کاشان متعلق به فروشگاه زر فرش می باشد.

فرش کلاسیک برای چه دکوراسیونی مناسب است ؟

به همین دلیل است که در بسیاری از فروشگاه ها قیمت فرش ماشینی با قیمت ها دیگر فروشگاه ها متفاوت است. اگر میخواهید بدانید که قیمت یک فرش ماشینی سنتی چقدر به واقعیت و قیمت منصفانه آن نزدیک است، باید این عوامل را بدانید. در همه فروشگاه های فرش ماشینی شما می توانید محصولات فرش ۷۰۰ شانه را خریداری کنید.

انواع فرش 4 متری

لطافت این فرش‌ها در کنار برجستگی طرح و نقش آن‌ها، زیبایی دوچندانی به فضای خانه می‌دهد. این فرش‌ها ضخامت کمی دارند که در کنار ظرافت بالای خود، باعث شده است تا به گزینه خوبی برای منازل لوکس و مجلل تبدیل شوند. با توجه به اینکه فرش ساوین، از جمله فرش‌های با کیفیت و مرغوب محسوب می‌شود، قیمت آن نیز به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و هنر دستبافت، بالاست. برای اطلاع از قیمت فرش ساوین، بهتر است با تولیدکنندگان و فروشندگان معتبر و مجاز تماس حاصل نموده و از آن‌ها اطلاعات لازم را دریافت کنید.

این در حالی است که طرح این محصولات غالبا همان فرش های سنتی است که به صورت کهنه نما طراحی شده اند و با رنگ بندی ترک تولید می شوند. در نتیجه محصولی بسیار خاص و متفاوت در اختیار داریم که هم از نظر طرح با فرش های ترک و از نظر رنگ بندی با دیگر فرش های ماشینی متفاوت است. از این رو، چیدمان منزل شما با فرش وینتیج ترک بسیار خاص و متفاوت خواهد بود. زیبایی و خاص بودن فرش ماشینی کهنه نما برای خریداران فرش ماشینی بسیار جذاب است و طرفداران بسیاری دارد.