دسته‌ها
اخبار

فرش کلاریس چیست؟ تفاوت فرش کلاریس و فرش چاپی فروشگاه اینترنتی فرش افرند

فرش کلاریس چیست؟ تفاوت فرش کلاریس و فرش چاپی فروشگاه اینترنتی فرش افرند

به همین جهت افراد در پی راهی هستند که هزینه های فرش مورد نظر خود را کاهش دهند. بنابراین بهتر است جهت خرید فرش خارجی به سایت های فروش فرش همچون سرای ابریشم مراجعه کنید. فرش های ایرانی به طور کلی براساس نوع طرح، قالب، متراژ و بسیاری موارد دیگر با استفاده از الیاف مختلف طبیعی و مصنوعی تولید می شوند. اما الیاف به کار رفته در فرش های ترکیه ای کیفیت و مرغوبیت بسیار زیادی دارد. در بافت این فرش روشی به کار می‌رود که نخ فرش خواب‌رفتگی بیشتری نسبت به سایر فرش‌ها دارد و ازاین‌رو استحکام فرش بالا می‌رود.

  • البته طرح بعضی فرش های ماشینی کپی فرش دستباف نیز غیریکنواختی هایی دارد، اما این ویژگی به ندرت در فرش های ماشینی دیده می شود.
  • برای خرید فرش های ماشینی مدرن باید اطلاعات کافی در مورد این محصولات ماشینی و انواع این فرش های ماشینی داشته باشید تا محصولی با کیفیت واقعی خریداری کنید .
  • نخ خاب این نوع قالی پلی‌استر است و تعداد ۱۱ رنگ در ساختار آن به کار برده شده است.

و دلیل انتخاب آن نیست و عوامل دیگری نیز ذر انتخاب فرش ماشینی تأثیرگذارند. خیلی از افراد هستند که شاید در مورد فرش کلاریس هیچ نوع اطلاعاتی نداشته باشند یا حتی اسم این نوع فرش برای آن ها ناآشنا باشد. در واقع فرش کلاریس یک نوع فرش ماشینی محسوب می شود که از لحاظ طرح و رنگ بسیار گسترده است علاوه بر آن یکی از ویژگی های بارز، فرش این است که در اثر… ارائه قیمت های شفاف و مناسب یک قالیشویی نشانه معتبر بودن و با کیفیت بودن آن مرکز قالیشویی می باشد.

فرش ماشینی با کیفیت:

تا نقش و طرح فرش زیباتر و بهتر جلوه کند، بنابراین از این مدل فرش‌ها تنها جهت زیبایی استفاده می‌شود. فرش های ضخیم به دلیل برخورداری از شانه و تراکم پایین و قیمت مناسب، نسبت به فرش های نازک، اصولا فروش بیشتری دارند. از آن جایی که این فرش‌ها استحکام و دوام بالایی دارند، بهتر است که از آن برای مکان‌های پر رفت و آمد استفاده نمایید. چراکه این فرش‌ها استعداد نسبتا بالایی در جذب رطوبت و در نتیجه پوسیدگی دارند. در اکثر مواقع برای تولید این فرش‌ها از نخ‌های صد در صد پشم استفاده می‌شود. اما برخی از تولید کنندگان این نخ‌ها را با ترکیب نایلون و یا پلی پروپیلن نیز مورد استفاده قرار می‌دهند.

فرش کلاژ با وصله هایی جذاب از گذشته

توجه به این نکته ضروری است که هم فرش ماشینی و هم فرش دستبافت را می‌توان در طیف وسیعی از قیمت‌ها یافت، از گزینه‌های مقرون به صرفه گرفته تا فرش‌های لوکس که قیمت‌های بالایی دارند. در نهایت، قیمت یک فرش به عوامل مختلفی از جمله مواد مورد استفاده، طرح و اندازه بستگی دارد. فرش 700 شانه در مقایسه با انواع دیگر از ضخامت بیشتری برخوردار است و البته ارزان قیمت تر است. فرش 1000 شانه نسبت به 700 شانه ریزبافت تر است بنابراین به فرش دستباف شباهت زیادی دارد پس به دلیل ریزبافتی، از زیبایی خاصی برخوردار است و همین امر موجب افزایش قیمت آن نسبت به فرش 700 شانه است. بطورکل فرش 700 شانه، 1000 و 1200 شانه تفاوت هایی دارند که باعث منحصر بفرد شدن هر کدام از آن ها می شود و با توجه به تراکم، ضخامت، مواد اولیه، لطافت و زیبایی، ارتفاع خاب، تعداد گره، قیمت و … می توان فرش های متفاوتی را دید و پسندید.

چنین فرشی به‌قدر کافی خوب و باکیفیت هست که چند سال کار کند و به خانه جلوه‌ قشنگی بدهد. باوجود ارزش هنری فرش دستباف ایرانی، فرش ماشینی با اقبال بیشتری روبه‌روست. اگر شما هم در فکر خرید فرش ماشینی هستید، خوب است به چند نکته توجه کنید تا خرید موفقی داشته باشید. اما خبر خوب این‌که گاهی هم باتوجه به مشخصات محصول، ممکن است تفاوت قیمت زیاد چشمگیر نباشد. اما اگر قیمت فاکتور اصلی خرید شماست در بیشتر موارد برای خرید فرش ماشینی هزینه بسیار کمتری لازم است. جهت مشاوره و خرید فرش ، گلیم فرش ، سجاده فرش ، تابلو فرش با ما توسط یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.