دسته‌ها
اخبار

ابعاد فرش + نکات مهمی که قبل از انتخاب ابعاد فرش ماشینی باید بدانید!

ابعاد فرش + نکات مهمی که قبل از انتخاب ابعاد فرش ماشینی باید بدانید!

نیز شامل محصولات آن می شود، به این صورت مشتریان می توانند به سادگی با توجه به اندازه و طرح محل زندگی خود مناسب ترین فرش را از این برند خریداری کنند. همین‌طور فرش‌های آشپزخانه با فرش پذیرایی و فرش اتاق‌خواب بسیار متفاوت هستند. فرش‌هایی که به‌آسانی میتوان شست و بسیار دیرتر کثیف می‌شوند، می‌توان به‌عنوان بهترین فرش ماشینی برای پذیرایی به کارد برد. در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین فرش ماشینی برای هر قسمت از خانه خود را انتخاب کنید. طرح و نقش فرشی که برای آشپزخانه انتخاب می‌کنید، باید با سبک دکوراسیون آشپزخانه شما هماهنگ باشد.

  • اما قبل از خرید فرش ماشینی باید به یکسری نکات در مورد نحوه نگهداری از آن توجه کنید.
  • در صورتی که می‌خواهید یک فرش دستباف ارزان خریداری کرده باشید محصولات پشم پیشنهاد ما به شما خواه بود و در صورتی که به دنبال یک فرش دستباف نفیس هستید.
  • خرید اینترنتی فرش با تراکم 3600 به دلیل ریزنقشی و زیبایی که دارد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
  • از دیگر روش های رنگ نخ می توان اشاره داشت به بافت نخ و رنگ آن ها تحت پرس و یا بخار و درنهایت شستن و خشک کردن نخ ها.
  • فروشگاه دیجی فرش با ارائه محصولات خود به صورت مستقیم از کارخانه های فرش کاشان، این امکان را برای شما فراهم کرده است که بدون خروج از خانه و سفر به کاشان، از فرش های ماشینی کاشان خریداری کنید.

یعنی به تعداد گره رنگ هایی که در طول فرش در یک متر وجود دارد تراکم گفته می شود . رنگبندی روشن فرش های کرم سبب می شود که محیطی شاد و بشاش داشته باشید. همچنین ترکیب رنگ کرم با رنگ عسلی می تواند یک ست فوق العاده برای خانه شما رقم بزند. این فرش با توجه به پالت رنگی جذابی که دارد، علاوه بر اینکه می تواند زینت بخش محیط زندگی شما باشد، از مناسبترین هدایا در مناسبت های مختلف به حساب می آید. برای اینکه نقشه کشی یک فرش آغاز بگردد ، ابتدا آن را بر اساس تراکم و شانه محاسبه می‌کنند و سپس بر روی کاغذ شطرنجی شروع به طراحی میکنند.

گبه در دکوراسیون و چیدمان منزل

فرش‌های ۱۵۰۰ و ۱۲۰۰ شانه برای استفاده در اتاق‌های پذیرایی گزینه‌ی مناسبی هستند. قطعا هرچه شانه فرش بالاتر باشد یعنی تعداد گره های فرش بیشتر باشد، فرش ریزبافت تر شده و به فرش های دستبافت شبیه تر می شود و البته استحکام و دوام فرش نیز افزایش می‌یابد. به همین دلیل فرش های 1200 شانه در بازار فعلی ازجمله پرطرفدارترین فرشهای ماشینی هستند.

گبه ماشینی افرند زمینه لاکی کد 730

اتفاقا فرش های مستعمل و عتیقه بسیار طرفدار داشته و فرش نخ نما شده هم خریداران پیگیر و مشتاقی دارد. از آن جا که این فرش های قدیمی از قیمت های بسیار بالایی برخوردار هستند همه توان خرید آن ها را ندارند. از این رو تولید کنندگان فرش ماشینی، دست به نوآوری زده اند و فرش ماشینی جدید را به سبک فرش های قدیمی و آنتیک طراحی و بافت می کنند تا علاقمندان این سبک طراحی بتوانند این محصول را با قیمتی عادی مشابه سایر فرش ها تهیه کنند. در این نوع رنگرزی باید بدون دخالت ماشین آلات صنعتی وتنها با عوامل طبیعی نخ ها رنگ شوند .

این شرکت صادراتی بوده و سالانه قسمت زیادی از تولیداتش را به خارج از کشور صادر می‌کند. یکی از دلایل محبوبیت این برند این است که تولیداتی با طرح‌های متنوع متناسب با سیلقه‌های متفاوت و امروزی تولید کرده و وارد بازار می‌کند. فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه ظرافت و تراکم بافت بالایی دارد ولی در مقایسه با فرش ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه خاب بیشتری هم دارد. از این رو، این فرش‌ها برای سالن پذیرایی و جاهایی که روی فرش می‌نشینند هم قابل استفاده است. فرش های ماشینی ۱۵۰۰ شانه ضخامت کمی دارند و برای مناطق کم رفت و آمد و خانه‌های لوکس و مجلل پیشنهاد می‌شوند. فرش‌های ۱۲۰۰ شانه نیز ارتفاع خاب کمی دارند و برای جاهایی که نشست و برخاست روی مبلمان انجام می‌گردد، توصیه می‌شوند.