دسته‌ها
اخبار

بهترین راهنمایی نقشه کشی فرش فارسی ، ترکی با کامپیوتر آسان

بهترین راهنمایی نقشه کشی فرش فارسی ، ترکی با کامپیوتر آسان

کارخانجات فرش ماشینی کاشان در شهرک های صنعتی راوند کاشان ، شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان ( شهرک صنعتی جعفرآباد ) و شهرک صنعتی فتح المبین کاشان واقع شده اند. رول ها دارای طول 25 تا 30 متر بوده و عرض تولیدی آن ها از 50 سانتی متر شروع می شودو تا 4 متر مربع ادامه دارد . به این صورت که بعد از 50 سانتی متر , عرض 60 سانتی متر تولید می گردد. و عرض های بعدی 10 سانتی متر , 10 سانتی متر با عرض قبلی تفاوت دارند .

  • فرش‌های‌ ۱۲۰۰ شانه در سال اخیر به جایگاه پرفروش ترین فرش ماشینی نزدیک شده‌اند.
  • بنابراین، بر اساس نیاز و سلیقه شخصی، می‌توانید فرش‌های ماشینی با قیمت مناسب را انتخاب کرده و خریداری کنید.
  • یکی از انواع فرش مدرن آشپزخانه که می‌توان به آن اشاره کرد، فرش سه‌بعدی است.
  • از فرش ۷۰۰ شانه می توان در پذیرایی، اتاق خواب، هال و … استفاده کرد.
  • بدون حضور فرش، نه تنها هیچ یک از این احساسات مثبت، حاصل نمی گردند؛ بلکه منزل نیز خالی به نظر رسیده و جلوه کافی را نخواهد داشت.

فرش پایار تولیدکننده فرش 700 شانه 10 رنگ تراکم 2550 و فرش 1050 شانه تراکم 3000، در ابتدای 1394 مفتخر به تولید فرش 1200 شانه شانه تراکم 3600 خواهد بود. این شرکت محصولات داخلی را با برند پایار و محصولات صادراتی را تحت برند اعتماد به بازار جهانی عرضه می نماید. پیش از خرید فرش ماشینی، باید بدانید که می‌خواهید برای کدام یک از اتاق‌ها فرش لازم دارید و چه فرشی مناسب اتاق‌تان است. الیاف پلی‌استر، به دلیل ظاهر براق و درخشنده‌ای که دارند، یکی از محبوب‌ترین نخ‌ها برای بافت فرش‌اند. در واقع با وجود این نوع الیاف، می‌توان فرش‌های رنگی متنوعی تولید کرد.

باید دارای الیاف خاص و باکیفیت باشد.

زیرا علاوه بر تراکم بالا، کیفیت بالای نخ های به کار رفته در بافت این فرش ها نیز عالی است. این کیفیت عالی سبب شده ایستایی نخ این فرش در سطح بالایی قرار داشته باشد و اصطلاحا فرش نخوابد. فرش 700 شانه نوع دیگری از فرش‌های ماشینی می‌باشد که قیمت مناسب‎‌تری نسبت به فرش‌هایی با شانه و تراکم بالاتر دارند. این فرش تراکم پایین تری نسبت به 100 و 1200 شانه دارد، چراکه آن‌ها ریزبافت‌تر است و ضخامت کم‌تری نیز دارد.

فرش ماشینی 1200 شانه گل برجسته کاشان طرح افشان بهشت

با این حال، خرید فرش آشپزخانه از دیجی فرش بسیار مناسب است، زیرا کیفیت تمام محصولات را این فروشگاه تضمین می‌کند. فراموش نکنید که فرش‌های‌ ماشینی پرفروش صرفا به علت ظاهر و جذابیت و زیبایی ظاهری مورد استقبال قرار نگرفته‌اند. بلکه این فرش‌ها‌ در درجه اول دارای کیفیت مناسب و قابل قبول هستند. بنابراین زمانی که فرشی در بازار فروش بیشتری دارد، به این معناست که کیفیت الیاف و بافت آن نیز مورد پسند خریداران قرار گرفته است. پس شما هم اگر همانند بخشی از جامعه به دنبال شناخت پرفروش ترین فرش ماشینی موجود در بازار هستید، نگران کیفیت و اصالت آنها نباشید چون معمولا فرش‌های با دوام و ماندگار به این جایگاه دست پیدا می‌کنند. نکته دیگری که باید به آن دقت کرد این است که بهترین فرش ماشینی، با توجه به نوع مصرف آن مشخص می‌شود.

چون در میان طرح های آن، گبه ماشینی ساده، گبه ماشینی فانتزی و فرش گبه مدرن به چشم می خورد. فرش 4 متری 1500 شانه کوچک ترین ابعاد استاندارد فرش تراکم 4500 می باشد که در کارخانه فرش کاشان و با قیمت ارزان به فروش می رسد. طرحی جدید و زیبا – نقشه صدف 1500 شانه تراکم 4500 درجه یک – در سه زمینه رنگی گل برجسته در کارخانه کاشان .