دسته‌ها
اخبار

فرش مدرن ⭐️ لیست قیمت و مدل های جدید و شیک ارسال رایگان عالی قاپو

فرش مدرن ⭐️ لیست قیمت و مدل های جدید و شیک ارسال رایگان عالی قاپو

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه دارای تراکم ۴۵۰۰ است و با استفاده از دستگاه HCIx2 طراحی و تولید می شود. این فرش را باید معادل فرش های بالای ۱۰۰ رج دستباف ایرانی بدانیم. ظرافت بی نظیری که فرش کلاسیک ۱۲۰۰ شانه از خود نشان داده است، معادل فرش های ۸۰ رج قم و تبریز است. آنقدر این طرح ها مشابه فرش های دستباف هستند که می توان گفت رقیب خوبی برای فرش های دستباف به شمار می روند. همچنین به این خاطر که ظرافت فرش ۱۲۰۰ شانه افزایش یافته است، باید یادآوری کنیم که نخ خاب کوتاه تری دارد و بنابراین ضخامت فرش کمتر است.

  • چیدمان فرش ماشینی کهنه نما با مبلمان های مدرن می تواند هماهنگی خوبی در فضای خانه ایجاد کند.
  • فرقی هم نمی‌کند که از فرش ماشینی می‌گوییم یا دست‌باف؛ همچنان با دنیایی از نقش‌ونگار روبه‌رو هستیم.
  • چرا که اغلب فرش‌های ماشینی ۱۲۰۰ شانه یا ۷۰۰ شانه در پذیرایی استفاده می‌شود.
  • ارسال رایگان فرش به سراسر کشور ، ضمانت ده ساله همراه محصول خریداری شده تقدیم مشتریان عزیز قرار میگیرد.
  • درضمن برای اتاق‌ کودکان که ممکن است فرش را به دلایل مختلف زود به زود کثیف کنند هم باید فرشی خریداری کنید که الیاف آن محکم و در عین حال قابل شستشو باشد.

تا زمینه دسترسی مشتریان فرش ایرانی را به تولیدکنندگان و عرضه مستقیم از تولیدکننده به مصرف کننده را فراهم آورد. در این میان با توجه به گستردگی اطلاعات و تولیدات و تنوع و طرح و نقشه، شاید به روز رسانی محصولات شرکت ها و تولیدکنندگان فرش اندکی با تاخیر همراه گردد. بر همین مبنا هر چه شانه و تراکم فرش ماشینی کاشان بالاتر می رود، دستگاه پیشرفته تر و الیاف مرغوب تری استفاده میشود و بر قیمت فرش افزوده می شود. کارخانه فرش کاشان یکی از برترین تولید کننده های فرش ماشینی که در تولید فرش ماشینی  از بهترین الیاف ببن المللی استفاده میکند و بیشترین تنوع را در میان فرش ها  دارند که به قیمت بسیار مناسب عرضه میشود دارد. فرش ماشینی مانند کالاهای دیگر، انواع مختلفی دارد، که به همین دلیل قیمت های آن نیز متفاوت می باشد. به طور معمول خریداران مایل هستند قبل از خرید از قیمت فرش آگاهی کافی داشته باشند.

قیمت فرش بافته شده با نخ ورژن چقدر است ؟

انتخاب رنگ مهم‌ترین امر در مبحث انتخاب و خرید فرش است که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد. چراکه یک رنگ سرد می‌تواند ظاهر اتاق را آرام و بزرگ نشان دهد و در مقابل یک رنگ گرم می‌تواند ظاهر اتاق را نامنظم و متراژ آن را کوچک‌تر نشان دهد. قیطران از جمله معتبرترین برندهای تولیدکننده فرش ماشینی است که سال ها است بخاطر عرضه محصولات ریزنقش و مشابه با فرش دستبافت جایگاه بسیار خوبی در بازار فرش های ماشینی بدست آورده است. این برند اولین تولیدکننده فرش های ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه بود و در سال های اخیر فرش ۱۵۰۰ شانه را که بسیار ظریف است، در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

گلیم فرش ماشینی طرح عشایری

اما چطور می‌شود از بین این همه شرکت در سطح شهر، بهترین را انتخاب کرد؟! قالیشویی آچاره با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و بهره‌گیری از تیم مجرب شستشوی قالی، خدمات شستشو، خشکشویی و رفوگری انواع فرش ماشینی و دستبافت را به شما ارائه می‌دهد. هر چه در فرش‌های سنتی تعداد شانه و تراکم بالاتر برود، باعث می‌شود ظرافت در طراحی و تولید فرش‌های سنتی افزایش یابد. انواع فرش‌های ماشینی ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه از انواع فرش‌های سنتی هستند که در صنعت فرش ماشینی تولید می‌شوند. چنانچه برای دکوراسیون مکان های خاص به دنبال محصولات ساده هستید، این فرش مناسب ترین گزینه محسوب می شود.

فقط دقت داشته باشید که شما نباید دستمال را روی فرش بکشید چون ممکن است آلودگی را پخش کنید و شعاع بیشتری از فرش شما لک شود. دستمال را به صورت عمود روی فرش قرار دهید تا مایع را به خود جذب کند. برای پاک کردن انواع لکه از روی فرش چند نکته خیلی مهم رو حتما باید رعایت کنید. این نکات به طور تقریبی در مورد پاک کردن همه لکه ها از روی فرش کاربرد دارد. درواقع اصول اولیه ای هستند که در مواجه با هر گونه آلودگی باید رعایت شوند. به یاد داشته باشید که اگر از فرش استفاده نمی‌کنید، آن را در حالت لوله شده نگهداری کنید نه در حالتی که پهن باشد، در این صورت فرش نو و دست نخورده باقی می‌ماند.