دسته‌ها
اخبار

خرید فرش با تضمین قیمت فرش از تخصصی ترین فروشگاه فرش ایران

خرید فرش با تضمین قیمت فرش از تخصصی ترین فروشگاه فرش ایران

یکی از شاخص‌ترین مواردی که موجب محبوبیت و مشهوریت فرش دستباف ایرانی شده است مواد مصرف شده در این قالی‌ها است که دارای کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی هستند و این امر در کنار زیبایی محصول مورد اهمیت می‌باشد. یکی از مواد به کار رفته در تار و پود فرش دستبافت ایرانی پنبه و پشم می‌باشد که این نوع فرش و قالی به فرش یا قالی پشمی مشهور است. بلکه یکی از عمده‌ترین دلایل گرایش عموم مردم به سمت فرش‌های ماشینی قیمت بسیار ارزان‌تر این فرش‌ها نسبت به خرید فرش‌ دستباف است. شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه نیز یکی از دلایل گرایش مردم به فرش‌های ارزان‌تر بوده است. این در حالی است که افراد زیادی برای زیبایی فرش دستباف و همچنین سرمایه گذاری، به خرید فرش دستباف روی می‌آورند. اما گران بودن قیمت فرش دستباف در مقایسه با فرش ماشینی، به دلایل زیادی ربط دارد که هر یک را بررسی می‌کنیم.

  • فرش دستباف بعنوان یکی از کالاهای مهم ، صادراتی و نماد ملت ایران محسوب می‌گردد که در سطح بین‌الملل شناخته شده و مورد تایید همگان است.
  • فروشگاه اینترنتی جهان فرش یکی بزرگترین فروشگاه فرش دستباف، تابلوفرش دستباف و انواع نخ و نقشه در شرق کشور می باشد که بیش از 4000 نوع محصول متنوع را دارا می باشد.
  • در پایان هم در صورتی که اگر دنبال یک راهنمایی کامل برای انتخاب خود در فرش دستباف مدرن هستید و سوالی یا نظری در مورد این موضوع دارید می توانید آن را در قسمت کامنتها با ما به اشتراک قرار دهید.
  • به دلیل اینکه انسان در بعضی موارد به دقت بالای ماشین آلات صنعتی می‌بازد، این تفاوت در دو سمت فرش وجود دارد.
  • یادمان نرود که خیلی از هنرهای دستی ما به خاطر عدم حرکت با دنیای مدرن روز به روز در حال عقب ماندن از نسل جدید می باشند و همین موضوع نیز در دراز مدت نتیجه ای جز ضعیف شدن این تولیدات ندارد؛ پس به طور قطع باید از تولید فرش دستباف مدرن دفاع شود.
  • هدف تیم سبدت در این مقاله بررسی فرش های دستبافت بوده ،امیدواریم که این مطالب برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.هنگام خرید فرش دستبافت ،حتما به نکاتی که در مطالب بالا ذکر شد دقت فرمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

از ویژگی های بارز این فرش می توان به عدم حساسیت، عدم الکتریسیته و عدم ایجاد پرز اشاره کرد. با این حال دقت داشته باشید که خرید فرش دستباف ایرانی از برندهای معروف می‌تواند به مشتری کمک نماید تا محصولی بی‌نظیر و در عین حال با قیمت مناسب تهیه کنند که به طور حتم اگر از این برندها اقدام به خرید محصول کنید سال‌های متوالی از فرش‌ها استفاده خواهید کرد. فروشگاه اینترنتی جهان فرش یکی بزرگترین فروشگاه فرش دستباف، تابلوفرش دستباف و انواع نخ و نقشه در شرق کشور می باشد که بیش از 4000 نوع محصول متنوع را دارا می باشد. شما عزیزان میتوانید با مراجعه بخش های مختلف سایت، محصولات مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.

فرش گرد کلاریس طرح ریشه کرم جانان سیلورC

نوع مواد اولیه نیز تأثیرگذار است و میزان ابریشم به کار رفته در فرش، قیمت آن را بالاتر خواهد برد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که تراکم بالاتر لزوما به معنی کیفیت بالاتر نیست! تراکم فرش‌های ابریشم به دلیل نازکی نخ و نازک بودن گره‌ها کمتر است ولی جلوه بصری بهتری دارند. جالب است بدانید به دلیل طبیعی بودن فرش دستباف، این فرش در زمستان‌ها دمای پایینی دارد و در تابستان دمای آن بالاتر است. هنگام خرید فرش دستبافت ، یک پارچه نمدار بر روی آن بکشید تا از رنگ  ندادن آن اطمینان حاصل کنید. یکی دیگر از ویژگی های بارز فرش دستبافت این است که بخاطر استفاده از پشم و ابریشم و پنبه به عنوان مواد اولیه در آن ، الکتریسیته ی ساکن از فرش تولید نمی شود.

فرش دستباف چهار متری اصفهان کد 014026

در این مجموعه فرش های تولید شده توسط صدها تولید کننده و صاحب برند ارائه و در سراسر کشور توزیع می شود.تعهد ما نسبت به مشتریان و همکارانمان در خدمانی که ارائه می دهیم بسیار مهم است. در ادامه لیستی از ۲۵ فرش دستبافت زیبا، ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره فرش به دست بیاورید. فرش های دستباف زیادی در شهرهای مختلف کشور عزیزمان بافته می‌شود ک هر کدام از آن‌ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند. طرح‌ها و ویژگی‌های هر کدام از این فرش های دست باف، منحصر به فرد بوده و از الیاف‌ها خاصی برای هر کدام استفاده می‌شود.

همانطور که در قسمت بالا برای شما بیان کردیم فرش دستباف مدرن دارای ویژگی هایی می باشد که خاص خودش می باشد و باعث تمایز آن با مدل های سنتی می شود که لیست این ویژگی ها به این شکل می باشد. راهروها، یکی دیگر از محل‌هایی هستند که می‌توانید فرش دستباف خود را به روی آن پهن کنید. از آن‌جایی که راهروها یکی از رایج‌ترین مکان‌های قرارگیری فرش است، بسیاری از فرش‌ها در ابعاد و اندازه‌هایی مخصوص راهرو بافته می‌شود تا به راحتی بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. بر هیچکس پوشیده نیست که برای بافت یک قالی و فرش دستباف، زمان قابل توجهی نیاز است.