دسته‌ها
اخبار

بایگانی‌های فرش دستباف گالری فرش عرسین

بایگانی‌های فرش دستباف گالری فرش عرسین

همواره با توجه به اینکه فرش‌های دستباف در طول مدت زمان ارزش بیشتری پیدا می‌کنند و همچنین عمر طولانی‌تر دارند می‌توانند از نظر اقتصادی مطلوب باشند. اما پذیرایی و اتاق‌های نشیمن، جز اصلی‌ترین محل قرارگیری فرش دست باف است که جذابیت این محیط را چشم‌نواز می‌کند. شما می‌توانید با توجه به رنگ‌های وسایل موجود در پذیرایی، فرش مناسبی را انتخاب کنید تا هارمونی رنگ‌ها در کنار هم، جذابیت پذیرایی را دوچندان کند. اگر هم وسایل شلوغ در رنگ‌های متنوع دارید؛ بهتر است که از فرش‌هایی با نقش خلوت‌ و روشن، استفاده شود. فرش کاشان نیر جز بهترین فرش‌های دستباف است که در اندازه و ابعاد سجاده بافته می‌شود.

  • کشورهای اروپایی و آسیایی سهم بسیار زیادی از فرش دستباف ایرانی را به خود اختصاص داده‌اند.
  • برای امتحان این مورد می‌توانید از پارچه‌ای که کمی خیس باشد استفاده بکنید.
  • در فرشهای دستبافت ابعاد قسمت بالا پایین این فرش با همدیگر فرق دارد اگر می خواهید ابعاد آن را متوجه شوید باید از وسط آن را تا زده تا اختلاف آن را ببینید.
  • تقارن رنگ یکی دیگر از شاخص‌های برجسته این محصول می‌باشد که به زیبایی آن می‌افزاید.

علت استفاده این کارخانه‌ها از الیاف‌های مصنوعی، ظرفیت ماشین‌های بافت است. زیرا این الیاف به صورت یکدست و در رول‌های بزرگ هستند.اما در تولید فرش‌های دستباف، بافندگان محلی عموما از الیاف‌های طبیعی و ارگانیک بومی استفاده می‌کنند. عمده الیاف مورد استفاده معمولا از پشم گوسفند و شتر، پنبه، کرک‌ها و ابریشم هستند. این الیاف با توجه به منشاء طبیعی، از نظری قیمتی گران‌تر از الیاف مصنوعی هستند.

تاثیر اصالت در خرید فرش دستباف نسبت به فرش ماشینی

یکی از مهمترین تجهیزات و کالاها که از گذشته تا کنون اهمیت ویژه‌ای در زندگی انسان داشته است ، فرش و محصولات نساجی می‌باشد ؛ زیرا استفاده از این وسایل در ایجاد حس آسایش و آرامش انسان کمک شایانی می‌کند. حال در این بین یکی از بی‌نظیرترین و پرطرفدارترین انواع فرش ، فرش‌های دستباف هستند که جزو محصولات کهن ایرانی نیز به شمار می‌روند. در اینجا سوالی که ممکن است برای خریداران پیش بیاید این است که فرش دستباف چیست؟ دقت داشته باشید که کلمه فرش یک عبارت عربی است که به معنی گسترده می‌باشد و به مواردی چون قالی و پلاس اطلاق می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت منظور از فرش دستباف ، زیراندازی می‌باشد که به وسیله دست از تار و پود بافته شده است که این امر طبیعتا موجب ایجاد طرح‌های بسیار زیبا بر روی آن می‌شود و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

فرش دستباف ذرع و نیم نقشه گنبد گل ابریشم بافت تبریز کد D02459T

بدیهی است که برای سرمایه‌گذاری روی فرش دستباف، مثل هر سرمایه‌گذاری دیگری نیازمند دانش و اطلاعات کافی هستید، کارشناسان ما در گالری عرسین آماده‌اند که در این زمینه به شما کمک کنند. این مجموعه کار خود را با افتتاح بزرگترین فروشگاه فرش خود در قلب بازار مبل ایران (یافت آباد) شروع کرد و رفته رفته پس از پایتخت به کلان شهرهای مشهد، اصفهان، مشهد، کرج، قزوین و … این فرش برای راحتی افرادی است که زیاد روی صندلی می نشینند طراحی شده است و علاوه بر زیبایی محیط، خواص درمانی پشم را نیز دارا می باشد.طرح این فرش هندسی و نوع رنگرزی آن  سنتی با استفاده از رنگ‌های طبیعی است. ممکن است در بازار طرح‌‌های کاملا مشابهی وجود داشته باشد اما تمام این فرش‌ها توسط بافندگان گوناگونی بافته شده‌اند. معمولا بافندگان فرش، مخصوصا بافندگان تبریزی امضاء و نشان خود را در روی فرش‌ها می‌بافند. رنگ روی فرش را به خوبی نگاه کنید بخش رویی و زیرین باید رنگ یکسانی داشته باشند در غیر این صورت این فرش با رنگ‌های مصنوعی، رنگ آمیزی شده‌است و اصیل نیست.

در این مقاله سعی داریم تا برخی از جنبه های مهم ارزیابی و قیمت تمام شده فرش دستباف را در نظر بگیریم. شایان ذکر است که قیمت فرش دستباف بر اساس ویژگی های تمامی فرش ها است و به چند جنبه در کنار هم نگاه می شود و داشتن یک یا چند کیفیت خوب لزوما به معنای ارزش بالاتر برای فرش نیست. فروشگاه آنلاین هایکارپت به عنوان تخصصی ترین فروشگاه فرش دستباف تجربه جدیدی از بررسی دقیق و آسان فرش های دستباف تابلو فرش و صنایع دستی ایرانی رو به شما ارایه می کند . پس اگر هنوز وسایل منزل خود را خریداری نکرده اید، انتخاب تجهیزات جدید که یکی از آنها فرش دستباف مدرن می باشد یک انتخاب ایده آل برای شما می باشد و اگر دنبال اطلاعات بیشتر در مورد دکوراسیون منزل خود هستید می توانید اینجا کلیک کنید.