دسته‌ها
اخبار

خرید و قیمت انواع فرش دستباف از بهترین های بازار باسلام

خرید و قیمت انواع فرش دستباف از بهترین های بازار باسلام

هنر خرید فرش دستباف به اندازه بافت خود فرش نیاز به یادگیری دارد، چراکه شما باید اطلاعات کاملی در مورد انواع جنس فرش مانند ابریشم، پشم و نخ و در کل مواد اولیه سازنده فرش، کهنه یا نو بودن فرش دستباف و عوامل دیگر داشته باشید تا بتوانید خرید موفقی کنید. اصفهان فرش یکی از با سابقه ترین و معتبر ترین فروشگاه های فرش دستباف در کشور است که میتوانید با خیال راحت از ما مشاره و خرید فرش دستباف را بخواهید. فرش دستباف همانطور که از نامش مشخص است فرشی است که تار و پود آن با دستان توانمند زنان و مردان کشور عزیزمان به هم گره خورده است. در حقیقت ایرانیان از دیرباز در زمینه تولید انواع فرش دستبافت آوازه خاص و عام بوده اند و ایران یکی از بزرگترین صادر کننده گان این محصول است. فرش‌های دستباف جنبه‌ی سرمایه‌ای دارند و در طول مدت زمان به ارزش آن‌ها افزوده خواهد شد.

  • اما پذیرایی و اتاق‌های نشیمن، جز اصلی‌ترین محل قرارگیری فرش دست باف است که جذابیت این محیط را چشم‌نواز می‌کند.
  • فرش‌هایی دستباف که لزوما از پشم دستریس تهیه نشده بودند و نمونه‌های لطیف‌تر آن از پرورش ابریشم گردآوری می‌شدند.
  • اگر منزل شما دارای رنگ های روشنی می باشد و از بافت آن ساده می باشد بهتر است فرش مدرنی انتخاب کنید که رنگ‌های تیره بر آن غالب است و دارای طرح و نقش‌های به نسبت بزرگ است.
  • گالری عرسین مفتخر است با دانش کارشناسی خود در این زمینه، همواره معرف فرش‌های دستباف اصیل و بی‌همتا است.
  • تقریباً قالی های دست بافت مدرن برای ست شدن با تمام دکورهای ایرانی گزینه جذابی می باشند، زیرا این فرش ها بخاطر طرح های بسیار متفاوت و همچنین استفاده کمتر از رنگها خیلی راحت تر قابل ست شدن با منزل شما می باشند.

فرش‌های دستباف عمری بسیار طولانی دارند و حتی با گذشت زمان با مصرف بیشتر، زیبایی بیشتری پیدا خواهند کرد. الیاف طبیعی مورد استفاده و فنون بافت فرش از جمله مواردی است که باعث حفظ انسجام این فرش‌ها در طولانی مدت است. در میان فرش‌های دستباف، فرش‌هایی که از فن گره ترکی داشته باشند، عمر بیشتری نسبت به فرش‌های دیگر دارند.

فرش دستباف 6 متری سالاری تبریز

به یاد داشته باشید سودجو‌ها در بازار‌های آزاد فراوان هستند و در مواردی تشخیص فرش دستباف واقعی کار بسیار دشواری است که تنها پس از استفاده متوجه این کلاهبرداری‌ها می‌شوید. فرش دستباف ایرانی کالایی گران‌بها و ارزشمند است که اگر با دقت و درست خریداری شود، می‌تواند سرمایه‌گذاری مطمئنی باشد. برای خرید فرش دستباف اصیل، بهترین کار مراجعه به فروشندگان معتبر و باسابقه است که نه تنها از کیفیت کار مطمئن باشید، بلکه شرایط نگهداری فرش را نیز می‌دانند و با راهنمایی‌های درست و کامل خود، کار را برای شما راحت‌تر می‌کنند.

تعریف فرش دستبافت

این فرش به دلیل استفاده نمودن از الیاف طبیعی هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمیکند. یکی دیگر از ویژگی های آن ،این است که با دیدن طرح و رنگ فرش حس آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. بعد از تمام این موارد خیلی از ما حوصله و وقت اینکه بخواهیم تمام موضوعات را بررسی کنیم نداریم و دنبال یک جواب دقیق و صریح برای خرید خود هستیم.

فرش دستبافت تک دایره 1.5 * 1.5 متر طرح تبریز کد:741-14

یکی از فاکتورهای مهمی که در هنگام خرید توجه مشتری را به خود جلب می کند قیمت آن است که به ابعاد، نقشه، رنگ، جنس نخ و میزان ریزبافی آن بستگی دارد. در ادامه یک نمونه از ارزانترین و گرانترین فرش دستبافت موجود در بازار ایران را به شما معرفی کرده ایم. مهم‌ترین عاملی که در انتخاب فرش دستبافت باید به آن توجه کنید بافت فرش است. با مطالعه کردن پشت فرش نکته‌هایی مثل تعداد گره‌ها، نحوه‌ی تراکم، کوبیدگی پودها و یکنواختی طرح را بهتر متوجه می‌شوید.